Pasiskelbusi internete, surado naujų klientų (.pdf.formate)
Gabrielė Vasiliauskaitė
Klaipėdos mobiliųjų konstrukcijų projektavimo ir statybos UAB "Vingida" auga plėtodama internetinę prekybą. Toks prekybos būdas įmonei pritraukė ne tik naujų klientų iš Rusijos ir Europos, bet ir populiarina naujus gaminius.
Kęstutis Ivanauskas, UAB "Vingida" gamybos direktorius, pasakoja, kad internetinė prekyba ypač suaktyvėjo prieš metus atnaujinus įmonės internetinį puslapį, kuriame buvo siūloma užsisakyti įmonės tentinius gaminius internetu.
"Klientui buvo patogu užpildyti užsakymo lapą ir sukonkretinti savo pageidavimus. Klientui tai daug patogiau, o mums geras būdas siūlyti savo naujus produktus, pavyzdžiui, metalinių rėmų angarus, dengtus tentais. Šio gaminio paklausa labai didelė, gauname labai daug užklausimų iš Rusijos. Šitokiu būdu bandome prekiauti Vakarų Europoje. Tokio ažiotažo kaip Rusijoje nėra, tačiau susidomėjimas nemažas", aiškina p. Ivanauskas.
Jo teigimu, šie pramoniniai angarai paklausūs dėl jų mobilumo ir paprasto transportavimo. Vien tik mobiliųjų sandėlių statyba Skandinavijos rinkoje praėjusiais metais viršijo 100 mln. EUR.
Daugiau nei 10-metį įvairiais tentais, palapinėmis ir paviljonais prekiaujanti ir projektuojanti įmonė, anot pašnekovo, stengiasi pati rinkai diktuoti naujoves.
"Klientams pasiūlėme metalinių rėmų angarus, dengtus tentais, taip pat pripučiamąsias konstrukcijas, kurios paklausios Rusijoje. Mūsų ypatingas gaminys tekstilinė architektūra, kuri dar sunkiai skinasi kelią Lietuvoje, nes tai sezoninė prekė, reikalaujanti nemažų investicijų. Šio gaminio poreikio žiemą nėra, jo naudojimą riboja ir klimatas, tačiau bandome formuoti klientų nuomonę, kad šias "roges" reikia ruošti žiemą, nes projektavimas ir gamyba užtrunka nemažai", - aiškina p. Ivanauskas.
Kokybė kainuoja
Anot pašnekovo, įmonė naudos gavo ir pradėjusi reklamuotis internetinėse paieškos bazėse.
"Iki šiol buvome išbandę daugybę katalogų, kuriuose skelbėme įmonės duomenis, tačiau realios naudos neturėjome. Įtraukus įmonę į internetinės paieškos duomenų bazes, sulaukėme didžiulio susidomėjimo", - apie interneto naudą įmonei dalijasi "Vingidos" atstovas.
Ponas Ivanauskas pasakoja, kad klientai ne visada pasirengę mokėti už kokybiškus ir mažai žinomus gaminius, todėl pasirenka konkurentus.
"Mes negalime ir nenorime taupyti kokybės sąskaita. Lietuvos rinka per maža, todėl ir dairomės, aktyviai tyrinėjame užsienio rinkas. Stengiamės augti ne didindami apyvartą, o stumdami į rinką naujus kokybiškus gaminius. Tekstilinė architektūra prieš 3 metus buvo dar visai nežinoma, dabar jos paklausa auganti ir mus klientai internetu susiranda patys", aiškina "Vingidos" gamybos direktorius. |